تعمیر پکیج آریستون GENUS X

تعمیر پکیج آریستون GENUS X

 

تعمیر پکیج دیواری آریستون

پکیج دیواری آریستون از لوازم گرمایشی با کیفیتی محسوب میشود که علاوه بر تأمین آب گرم مصرفی، آب گرم مورد نیاز برای شوفاژ را نیز تأمین میکند.

استفاده از پکیج دیواری نسبت به آبگرمکن مزایای بسیار زیادی دارد، در صورت مواجهه با هر گونه پکیج از دستکاری آن توسط افراد بی تجربه خودداری کرده و تعمیر پکیج را به تعمیرکار آموزش دیده و مجرب تعمیر پکیج آریستون مدل GENUS X بسپارید.

تعمیر پکیج آریستون مدل GENUS X

نسل جدید پکیج است که با راندمان حرارتی 93.9%، از پکیج های باکیفیت محسوب میشود که 15% کمتر از سایر پکیج ها انرژی مصرف میکند، در پکیج دیواری آریستون مدل GENUS X از دو مبدل استفاده شده است. همچنین مرکز تخصصی تعمیر لوازم خانگی، دکترآچار، آماده است تا علاوه بر تعمیر ماشین لباسشویی در تهران به شما خدماتی مانند تعمیر ماشین ظرفشویی در تهران، تعمیر یخچال فریزر، تعمیر پکیج در تهران، تعمیر اجاق گاز در منزل  و … را با تکنسین‌های حرفه ای خود ارائه دهد.

تماس با شرکت تعمیر لوازم خانگی دکتر آچار
تماس با شرکت تعمیر لوازم خانگی دکتر آچار

تعمیرگاه دکتر آچار

دکتر آچار تعمیرگاهی معتبر است که به تعمیر انواع پکیج دیواری از جمله پکیج دیواری آریستون مدل GENUS X میپردازد.

این مجموعه از طریق همکاری با تعمیرکاران مجرب و ماهر در تمامی نقاط شهر تهران شعبه داشته و به ارائه انواع خدمات مرتبط با تعمیر پکیج میپردازد.

تعمیر پکیج آریستون مدل GENUS X
تعمیر پکیج آریستون مدل GENUS X

سرویس پکیج دیواری آریستون مدل GENUS X  

سرویس پکیج از جمله اقداماتی است که علاوه بر بهبود عملکرد پکیج موجب افزایش طول عمر مفید دستگاه میشود، سرویس پکیج ها به دو صورت کامل و دوره ای انجام میشود.

در سرویس پکیج دیواری آریستون مدل GENUS X، خدماتی از جمله هواگیری پکیج، رسوب زدایی، تنظیم دما، تنظیم شیر گاز، بررسی دودکش و لوله ها توسط تکنسین انجام میشود. تیم دکتر آچار با بهترین و حرفه ای ترین تیم تعمیرات ایران، تعمیر سولار دوم، تعمیر جارو برقی در تهران، تعمیر کولرگازی در تهران، تعمیر آبگرمکن در تهران، تعمیر هود در تهران و تعمیر آبسردکن در تهران برای شما با کمترین قیمت انجام می‌دهد.

نکاتی که باید پیش از سرویس پکیج توجه کرد:

توصیه میشود سرویس پکیج توسط تکنسین حرفه ای انجام شود در صورتی که خودتان اقدام به سرویس پکیج میکنید برق و گاز دستگاه را قطع کرده، همچنین آب پکیج را پیش از شروع کار به صورت کامل تخلیه کنید.

سرویس کامل پکیج دیواری آریستون مدل GENUS X  

در سرویس کامل پکیج دیواری آریستون مدل ژنوس ایکس (GENUS X) تمامی قطعات دستگاه یک به یک توسط تکنسین بررسی میشود و اگر مشکلی در هر قطعه مشاهده شود توسط تعمیرکار، بررسی، رفع و تعمیر پکیج آریستون مدل GENUS X خواهد شد.

سرویس دوره ای پکیج دیواری آریستون مدل GENUS X  

سرویس دوره پکیج ها در فواصل زمانی 6 ماه یکبار توسط تکنسین انجام میشود، یکبار قبل از شروع فصل سرما (اواخر تابستان) و یک بار بعد از شروع فصل سرما (اوایل بهار)، در این نوع سرویس پکیج توسط تکنسین بررسی، عیب یابی و تعمیر میشود.

تعمیر پکیج دیواری آریستون مدل  GENUS X  

از آنجا که پکیج آریستون ساخت کشور ایتالیا است، با توجه به ساخت این وسیله گرمایشی طبق تکنولوژی و حساسیت این دستگاه استفاده و نگهداری صحیح از آن حائز اهمیت است.

با توجه به استفاده مداوم از این دستگاه در تمامی فصول به خصوص فصل پاییز و زمستان، ممکن است قطعاتی در دستگاه خراب شوند که عملکرد دستگاه را با اختلال مواجه کنند.

تعمیر پکیج آریستون مدل GENUS X خود را به تعمیرکاران متخصص و آموزش دیده بسپارید. دکتر آچار خدمات گسترده‌ای را در زمینه تعمیرات لوازم خانگی ارائه می‌دهد، از جمله تعمیر کولر آبی در محل، تعمیر قهوه ساز و تعمیر اسپرسو ساز، تعمیر اسپیلت، و تعمیر فر توکار برقی و فر توکار گازی. این خدمات تضمین می‌کنند که تجهیزات خانگی شما با بالاترین استانداردهای کیفیت و کارایی تعمیر و نگهداری شوند.

تعمیر پکیج آریستون مدل GENUS X
تعمیر پکیج آریستون مدل GENUS X

مشکلات رایج پکیج آریستون مدل GENUS X  

  • پکیج روشن نمیشود.

از ساده ترین دلایل روشن نشدن پکیج ها، ایراد و خرابی در پریز برق و سیم برق پکیج است، در صورت بروز این مشکل حتما از برق رسانی صحیح به پکیج و سلامت سیم آن مطمئن شوید.

  • رادیاتورها گرم نمیشوند.

یکی از دلایل اصلی اینکه رادیاتورهای پکیج ژنوس ایکس (GENUS X) گرم نمیشوند، هوا داشتن رادیاتورهای پکیج است، با هواگیری رادیاتورها این مشکل حل خواهد شد.

  • پکیج به صورت انفجاری روشن میشود.

اگر قطعه جرقه زن پکیج GENUS X ایراد یا خرابی داشته باشد، پکیج به صورت انفجاری روشن می شود، این قطعه باید توسط تعمیرکار بررسی، تعمیر و در صورت نیاز تعویض شود.

  • فشار آب کم میشود.

ممکن است فشار آب به دلیل نشتی در قطعه مدار پکیج یا وجود هوا در سیستم گرمایشی پکیج باعث کاهش فشار آب پکیج شوند.

همچنین مشکل در لوله کشی ساختمان از دلایل کاهش و افت فشار آب ساختمان نیز میباشد، در صورتی که لوله کشی ساختمان مشکلی نداشته باشد باید پکیج توسط تعمیر کار بررسی و هواگیری شود.

  • آب پکیج زیاد از حد داغ می شود.

اگر کلید تنظیم دمای پکیج آریستون مدل GENUS X خراب باشد، یا مسیر آب در پکیج مسدود باشد یا شعله پکیج به درستی تنظیم نشده باشد، آب پکیج بیش از حد داغ خواهد شد.

  • پکیج خود به خود خاموش میشود.

خاموش شدن پکیج دلایل مختلفی دارد که میتوان به مواردی همچون خرابی فن دستگاه، اختلال در ایجاد شعله، خرابی و ایراد برد دستگاه، کاهش فشار آب پکیج اشاره کرد.

مزایای تعمیرگاه دکتر آچار برای تعمیر پکیج آریستون مدل GENUS X  

  • تعمیر پکیج دیواری آریستون مدل GENUS X در محل

یکی از ویژگی های مهم تعمیرگاه لوازم خانگی دکتر آچار تعمیر پکیج آریستون مدل GENUS X در محل است، این کار از هزینه های اضافی برای حمل و نقل جلوگیری میکند، تمامی خدمات تعمیرکاران مجموعه در محل انجام میشود.

نکته: ممکن است قطعه ای از دستگاه به بررسی بیشتر توسط مهندسان تعمیرگاه نیاز داشته باشد، در این صورت آن قطعه توسط تکنسین به تعمیرگاه برده شده و پس از بررسی و تعمیر به شما بازگردانده خواهد شد.

  • مشاوره رایگان با کارشناسان مجموعه

برای پرسش های خود در رابطه با رفع مشکلات پکیج آریستون میتوانید از طریق شماره تماس 02188444021 با کارشناسان مجموعه تماس گرفته و از مشاوره رایگان آن ها بهره ببرید، برای درخواست تکنسین نیز میتوانید از طریق همین شماره و سایر شماره های داخل سایت اقدام کنید.

درخواست تکنسین به صورت آنلاین از طریق سایت نیز امکان پذیر است.

  • استفاده از قطعات اصل و اورجینال

تکنسین های مجموعه دکتر آچار برای کاهش هزینه های مشتریان اقدام به تعمیر لوازم خانگی از جمله پکیج آن ها میکند، در صورتی که قطعه ای از پکیج به تعویض نیاز داشته باشد.

تکنسین ها با رضایت مشتری به تعویض پرداخته و از قطعات اصل و اورجینال استفاده میکنند.

  • گارانتی تمامی خدمات

نصب، سرویس، تعمیر و تعویض قطعات از جمله خدماتی هستند که توسط تکنسین های مرکز دکتر آچار انجام میشوند.

تمامی خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران این مرکز دارای گارانتی 12 ماهه بوده و به صورت ضمانت نامه کتبی تقدیم به مشتریان گرامی میشود.

  • محاسبه تمامی هزینه ها طبق نرخ اتحادیه

هزینه تعمیر پکیج بستگی به عوامل مختلفی دارد، مرکز دکتر آچار جهت رفاه حال مشتریان با توجه به شرایط اقتصادی کشور مطابق با نرخ اتحادیه هزینه دریافت میکند.

دیدگاهی ثبت نشده است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

لطفا نظرات و پیشنهادات خود را با رعایت موارد اخلاقی وارد نمایید

فهرست مطالب

درخواست خدمات

اشتراک گذاری:

مقالات مرتبط